Monday, April 29, 2013

8 femei celebre din România care arată senzațional la 40 de ani

Se poate arata senzational si dupa varsta de 40 de ani..Vedetele din Romania ne-o demonstreaza! Atunci cand au fost intrebate care este secretul lor de frumusete, toate au mentionat si de vizita frecventa la cabinetul medicului estetician.


8 femei celebre din România care arată senzațional la 40 de ani

Sursa: eva.ro

Mihaela Rădulescu: "Nu am nicio problemă cu vârsta mea"

La 44 de ani, vedeta TV este una dintre cele mai frumoase femei din România şi primeşte complimente "pe bandă rulantă" pentru felul extraordinar în care arată.

Mihaela se declară împăcată cu vârsta ei. "Nu am nicio problemă cu vârsta mea. Ăsta este elixirul tinereţii. Nu trebuie să te gândeşti la vârsta ta. E obositor să faci asta", a spus ea la Cancan TV.
Vedeta consideră că sportul este o chestiune "de bun simţ" pentru o femeie trecută de 40 de ani. "Nu am rețete-minune pentru a mă menține în formă. Am un regim normal de viață. Încerc să mănânc inteligent, nu neapărat sănătos. Urăsc dietele. Recunosc însă că fac mult sport. În continuare insist și spun că nu mi-am făcut nicio operație estetică în afara celei deja cunoscute. Mai important decât orice minune a medicinei este sportul. Dacă faci sport ai toate șansele să arăți bine", a declarat Mihaela la emisiunea "Draga mea prietenă", de la Kanal D.

În privinţa alimentaţiei, vedeta TV este foarte atentă. "Am grijă la ce mănânc. După o anumită vârstă este necesar să mănânci sănătos. Trebuie să ai un control. Să te abţii de la sarmale sau dulciuri. E foarte important ce mănânci, mai important decât felul cum te îmbraci. Dieta face bună casă cu sportul. Îmi e foarte greu să-mi încep o zi fără sport."

Din când în când, mai scapă şi ea situaţia de sub control: "Nu vreau să pară că duc o viaţă perfectă, dar când am chef să mă înfig într-o îngheţată sau în dulciuri, nu mănânc foarte multă mâncare. Nu cred în povestea cu înfometarea, în diete mai cred. După ce am născut, am avut mare încredere în medicul nutriţionist, care mi-a făcut o dietă astfel încât să pierd cele 32 de kilograme luate la sarcină. Atunci am ţinut cea mai grea dietă, pentru că sunt destul de gurmandă, îmi place să mănânc şi să mă simt bine la o masă, nu să stau să număr câte boabe mănânc. Mi-a fost greu, dar când mă uitam în oglindă îmi dădeam seama că trebuie să fac un efort. De atunci nu mai ţin diete, încerc să respect numai nişte reguli de bun simţ", a explicat Mihaela.


Dana Săvuică a pozat sexy alături de fiica ei

Prima vedetă autohtonă care a pozat pentru Playboy arată atât de bine, încât a pozat în ipostaze senzuale alături de fiica sa, Julie, deși între ele e o diferență de 24 de ani.

Contrar așteptărilor, Dana Săvuică nu este adepta dietelor şi nici nu petrece foarte mult timp în sala de fitness. "Nu sunt adepta dietelor, mănânc ce îmi place dar puţin şi des. Am grijă să mă consult cu nutriţionistul m
ncare şi stabilirea unui meniu personalizat care include tot ceea ce îmi place, dar în cantităţile recomandate pentru organismul meu, în funcţie de toţi factorii care pot dăuna sănătăţii mele", a declarat vedeta în vârstă de 43 de ani pentru Pro TV Magazin.

În schimb, ea a apelat la tehnici de înfrumusețare destul de costisitoare, pentru a repara ceea ce nu-i plăcea la aspectul ei. "(...) am făcut câteva şedinţe pentru tonifiere şi modelare a taliei, mi-am făcut un tatuaj semipermanent al sprâncenelor, am recurs la epilare prin IPL, lumină intens pulsată, ca să scap de oroarea epilarii cu ceară, ba chiar am făcut o mini-intervenţie cu Botox la nivelul ridurilor dintre sprâncene pentru a scăpa de aerul de faţă obosită", a dezvăluit ea în 2010, pentru Eva.ro. Cu tot cu tratamentul dentar pe care l-au făcut, ea a ajuns la o sumă care nu e la îndemâna oricui. "A fost o investiţie în imaginea mea de vreo 3.000 de euro, dar este pe o perioadă de cel puţin 5 ani. Este păcat să trăieşti într-o epocă a descoperirilor şi să nu beneficiezi de ele din pură prejudecată", a explicat vedeta.

Asta nu înseamnă că Dana lasă totul pe seama esteticienilor. Vedeta face sport - "În general practic sportul în natură, plimbări dese prin parc, light jogging, bicicletă şi înot" - și se îngrijește în limite normale, fără să facă din asta o obsesie, ci doar un mod de viață plăcut.

Citeste articolul complet AICI.

No comments: